det gar bra med min blogg

haha ok jag har försökt at ladda up bilder nu 10 ganger men det funkar inte sa jag far väll skriva vad jag vill visa:D
assa jag tänkte ladda up ngra bilder fran nu när jag har varit upe i sverige... assa nu är det sahär man kann inte skriva allting som man känner, och jag vill vissa at jag saknar er men mest saknar jag vissa personner..det finns människor som är speziela, som öppnar mina ögon mot världen. jag saknar er sa mkt, särskilt dig 44-13<3 men det blir inget, and thats making me sad..
ska sova jobbar ju imon igen.. men pa kvällen blir det väl stan med kompisar..
cheers & enjoy AB

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är för gullig :*

2009-10-01 @ 21:52:57
URL: http://jennnufer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0