jobbat hela dagen igen ..

tjooohhohohohohoho jag är så jävla ful av energie.. :D jag jobbade hela dagen och fick dra in sladar igen som vanligt men jag har lärt mig mkt idag.. men nu ska ni veta jag har planerat en sak :D jag ska måla mit rum och det betyder at jag maste lääga ut plast över hela golvet.! så vad gjorde jag jag gick och köpte allt.! jag var tillochmed och hämtade mitt nya ställ som jag fick sponsrat av cluben.. och min nya trainer.:D skiit snyygg ;D sen åkta jag hem och började jobba hema igen :D nu har jag hålt pa tills nu ( 22.50) men det blir bra :D jag har bestämmt mig at måla det vit med et blåt streck igenom:D nu ska jag sova jobba imon igen tråkigt.. hoppas ni tänker på mig i sverige ;) cheers & enjoy AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0